Брокер - Logity

Logity — міжнародна компанія, створена в Україні. Ми більше 10 років працюємо у транспортній галузі та є частиною міжнародної логістичної компанії Landstar, яка безпосередньо працює з клієнтами з Північної Америки. Наша команда відповідає за взаємодію з клієнтами і перевізниками та контроль вантажу в дорозі.

Клієнтоорієнтованість. Ми зацікавлені у довгострокових відносинах із клієнтами. Тому гарантуємо якість кожної послуги, що надаємо. У цьому нам допомагає власна база водіїв, а також окремий департамент і софт для роботи з клієнтами. Ми вивчаємо складні кейси, розробляємо правила комунікації й робимо все, аби слава про Logity ширилася сарафанним радіо. Так, сьогодні ми — найефективніший представник Landstar у світі.

Взаємоповага. Повага один до одного = здорова комунікація у команді. Здорова комунікація у команді = гарний результат. Мотивує, чи не так?

Орієнтованість на результат. Ми не женемося за швидкою вигодою. Довгостроковий результат — ось наш орієнтир. Тому ми не боїмося ставити собі складні цілі та досягати їх.
Проактивність. Цінуємо кожного, хто вміє приймати рішення та втілювати їх. Хто замість «Хай зробить хтось інший» мислить «А що можу зробити я?». І кожен на своєму місці робить, що повинен, і навіть більше.

Розвиток. Найрозумніші люди завжди готові визнати, що чогось не знають. Тому ми продовжуємо вкладати час і ресурси у розвиток нашої команди. Для цього створили власний освітній відділ, навчаємо професії з нуля та протягом всіх етапів співпраці з компанією. Надаємо можливість колегам завжди отримувати актуальні знання та навички, що допоможуть досягати крутих результатів.

Бажані вимоги до кандидата:

  • рівень англійської мови Intermediate+;
  • досвідчений користувач ПК;
  • cильні комунікативні навички;
  • вміння працювати в динамічному середовищі з великим обсягом задач та вимог;


Основні функції:

  • консультації клієнтів компанії щодо існуючих послуг;
  • створення та підтримка контактів з постачальниками та перевізниками;
  • моніторинг вантажних замовлень, включаючи контроль вартості кожної транзакції — повний цикл;
  • організація внутрішніх поставок в межах США;
  • моніторинг вантажних замовлень у внутрішній базі даних;
  • звітність.

Наш ідеальний кандидат:

  • чудовий комунікатор;
  • стресостійкий;
  • старанний;
  • клієнтоорієнтований і цілеспрямований;
  • готовий швидко навчатися.
  • Ми пропонуємо:

Ми пропонуємо:

  • високий потенціал доходу;
  • захоплюючу та приємну робочу атмосферу;
  • безкоштовні тренінги;
  • безкоштовні курси англійської;
  • бонуси та привілеї за результатами роботи;
  • можливість працювати в одному з наших офісів у Львові, Чернівцях, Києві, Полтаві або Харкові.

Умови працевлаштування:

  • офіційне працевлаштування;
  • ставка + бонуси;
  • середня заробітна плата від 47 000 грн на місяць і вище;

Якщо ти молодий, активний, повний ентузіазму, енергійний та налаштований на результат — не зволікай, відгукуйся на цю вакансію!

Готові почати? Вже чекаємо на Ваше резюме!

phone_in_talk
+380 (93) 088 98 49

Інші вакансії

Диспетчер (США) Харків, Київ, Львів